SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
A Pannoniawebshop.hu webshopban az alábbi kiszállítási módok közül választhat a megrendelés elküldésekor:
- személyes átvétel
- szállítás futárszolgálat által
- Személyes átvétel
Pannónia Üzletházban vásárlóinknak lehetősége van az üzletház nyitvatartási idejében a raktáron lévő termékek személyes átvételére. Kérjük várja meg ügyfélszolgálatunk visszaigazolását arról, hogy a termék(ek) átvehetők.
Pannónia Üzletház címe: Vitnyéd, Fő u. 1/A, 9371
- Szállítás futárszolgálat által
Szállító partnerünk az Express One Hungary Kft.
A Megrendelés feldolgozása munkanapokon 8-17 óra között történik. A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon 8-17 óra között tudjuk feldolgozni és átadni a szállító partnernek.
A szállító partner 8-17 óra között keresi fel a címzettet, ezért olyan szállítási cím megadása szükséges, ahol munkanapokon a jelzett időpontban az átvételre jogosult személy tartózkodik.
Kérjük, amennyiben a szállítási időpont nem megfelelő, haladéktalanul tájékoztassa a futárszolgálatot az email tájékoztatójukban megadott elérhetőségeik valamelyikén. A futárszolgálat két alkalommal kísérli meg a szállítást.
A másodszori kézbesítés után át nem vett termékek szállítási díját a Megrendelőre terheljük. A következő alkalommal csak abban az esetben van módja rendelni webáruházunkban, ha a megrendelés teljes vételárát előre kifizeti.
Szállítási díj
0-15 kg 1800 Ft
15-50 kg 2990 Ft
50-100 kg 6490 Ft
100-150 kg 20400 Ft
A 150 kg feletti megrendelés esetén egyedi díjat számolunk. Kérjük ezzel kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat.
Szállítás menete
- A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a raktáron nem lévő termékek esetében általában 7 napon belül történik. A szállítási határidő maximális időtartama: 14 nap. Amennyiben a a megrendelés több termékből áll, úgy minden esetben a termékek egyben, egy szállítással kerülnek kiszállításra, ha csak Ön külön nem jelzi felénk (felár ellenében) a többszöri szállítás kérését.
- A megrendelés leadását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét.
- A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy (MasterCard, VISA, Maestro) bankkártyával kiegyenlíteni.
Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?
Ha az első kézbesítés sikertelen, úgy az futárszolgálat diszpécsere felveszi önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból megkísérli a szállítást.
Amennyiben csomag rendelését követően 7 napon belül sem kapja meg a rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.
A másodszori kézbesítés után át nem vett termékek szállítási díját a Megrendelőre terheljük. A következő alkalommal csak abban az esetben van módja rendelni webáruházunkban, ha a megrendelés teljes vételárát előre kifizeti.
Néhány hasznos tanács
Figyeljen arra, hogy az irányítószámot és a telefonszámot pontosan adja meg a sikeres kézbesítés és az esetleges kapcsolatfelvétel érdekében!
Szállítási címnek olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik vagy valaki aki átveheti (pl.: munkahely, szomszéd, rokon, stb.) Rendeléskor a „szállítási cím” mezőben kell feltünteti ezt a címet! Ettől a számlázási cím természetesen eltérhet.
Fontos, hogy a minél egyszerűbb kézbesítés érdekében a cím a lehető legpontosabb legyen: Irányítószám, város, utcanév, u./tér/köz/stny., házszám, lépcsőház/emelet/ajtó (ha van).
Fontos tudnivaló átvételkor
Annak érdekében, hogy küldeménye sértetlenül megérkezzen Önhöz, kérjük vegye figyelembe az alábbiakat:
A futárszolgálatok garanciát vállalnak a csomagok szállítás alatti épségére. Raktárunkból csak sértetlen csomagolású és minőségellenőrzött termékek indulnak el megrendelőinkhez.
Amennyiben az átvételkor úgy tapasztalja, hogy a csomag sérült, a csomagon horpadás, szakadás, benyomódás látható, a futártól jegyzőkönyv felvételét kell kérnie. A sérült csomagolás nem jelenti automatikusan, hogy a csomag tartalma is sérült, azonban csak a jegyzőkönyv felvétele mellett van mód reklamációra. A sérült csomagolásban érkező és átvett csomagok utólagos reklamációjára nincs mód.
Külföldi megrendelés
A külföldre történő szállítás lehetőségeiről kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkkal: info@pannoniavit.hu
Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei
Express One Hungary Kft.
Telefon: +36 1 8 777 400
+36 1 8 777 444
+36 1 8 777 499 (FAX)
E-mail:ugyfelszolgalat@expressone.hu