Szállítás info

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

A Pannoniawebshop.hu webshopban az alábbi kiszállítási módok közül választhat a megrendelés elküldésekor:

  • személyes átvétel
  • szállítás futárszolgálat által
  • Személyes átvétel

Pannónia Üzletházban vásárlóinknak lehetősége van az üzletház  nyitvatartási idejében a raktáron lévő termékek személyes átvételére. Kérjük várja meg ügyfélszolgálatunk visszaigazolását arról, hogy a termék(ek) átvehetők.  

Pannónia Üzletház címe:  Vitnyéd, Fő u. 1/A, 9371

  • Szállítás futárszolgálat által

Szállító partnerünk az Express One Hungary Kft.  

A Megrendelés feldolgozása munkanapokon 8-17 óra között történik. A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon 8-17 óra között tudjuk feldolgozni és átadni a szállító partnernek.

A szállító partner 8-17 óra között keresi fel a címzettet, ezért olyan szállítási cím megadása szükséges, ahol munkanapokon a jelzett időpontban az átvételre jogosult személy tartózkodik. 

Kérjük, amennyiben a szállítási időpont nem megfelelő, haladéktalanul tájékoztassa a futárszolgálatot az email tájékoztatójukban megadott elérhetőségeik valamelyikén. A futárszolgálat két alkalommal kísérli meg a szállítást.

A másodszori kézbesítés után át nem vett termékek szállítási díját a Megrendelőre terheljük. A következő alkalommal csak abban az esetben van módja rendelni webáruházunkban, ha a megrendelés teljes vételárát előre  kifizeti. 

Szállítási díj 

 0-15 kg 1800 Ft

15-50 kg 2990 Ft

50-100 kg 6490 Ft

100-150 kg 20400 Ft

 A 150 kg feletti megrendelés esetén egyedi díjat számolunk. Kérjük ezzel kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat.  

Szállítás menete

  1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a raktáron nem lévő termékek esetében általában 7 napon belül történik. A szállítási határidő maximális időtartama: 14 nap.  Amennyiben a a megrendelés több termékből áll,   úgy minden esetben a termékek egyben, egy szállítással kerülnek kiszállításra, ha csak Ön külön nem jelzi felénk (felár ellenében)  a többszöri szállítás kérését.
  2. A megrendelés leadását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét.
  3. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy (MasterCard, VISA, Maestro) bankkártyával kiegyenlíteni.

Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?

Ha az első kézbesítés sikertelen, úgy az futárszolgálat diszpécsere felveszi önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból megkísérli a szállítást. 

Amennyiben csomag rendelését követően 7 napon belül sem kapja meg a rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.

A másodszori kézbesítés után át nem vett termékek szállítási díját a Megrendelőre terheljük. A következő alkalommal csak abban az esetben van módja rendelni webáruházunkban, ha a megrendelés teljes vételárát előre  kifizeti. 

Néhány hasznos tanács

 Figyeljen arra, hogy az irányítószámot és a telefonszámot pontosan adja meg a sikeres kézbesítés és az esetleges kapcsolatfelvétel érdekében! 

Szállítási címnek olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik vagy valaki aki átveheti (pl.: munkahely, szomszéd, rokon, stb.) Rendeléskor a „szállítási cím” mezőben kell feltünteti ezt a címet! Ettől a számlázási cím természetesen eltérhet. 

Fontos, hogy a minél egyszerűbb kézbesítés érdekében a cím a lehető legpontosabb legyen: Irányítószám, város, utcanév, u./tér/köz/stny., házszám, lépcsőház/emelet/ajtó (ha van).

Fontos tudnivaló átvételkor

Annak érdekében, hogy küldeménye sértetlenül megérkezzen Önhöz, kérjük vegye figyelembe az alábbiakat: 

A futárszolgálatok garanciát vállalnak a csomagok szállítás alatti épségére. Raktárunkból csak sértetlen csomagolású és minőségellenőrzött termékek indulnak el megrendelőinkhez.

Amennyiben az átvételkor úgy tapasztalja, hogy a csomag sérült, a csomagon horpadás, szakadás, benyomódás látható, a futártól jegyzőkönyv felvételét kell kérnie.  A sérült csomagolás nem jelenti automatikusan, hogy a csomag tartalma is sérült, azonban csak a jegyzőkönyv felvétele mellett van mód reklamációra. A sérült csomagolásban érkező és átvett csomagok utólagos reklamációjára nincs mód.

Külföldi megrendelés

A külföldre történő szállítás lehetőségeiről kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkkal:  info@pannoniavit.hu

Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei

Express One Hungary Kft.
Telefon: +36 1 8 777 400
+36 1 8 777 444
+36 1 8 777 499 (FAX)
E-mail:ugyfelszolgalat@expressone.hu